Veelgestelde vragen

Hoe plaats ik een bestelling die ik direct wil versturen naar de ontvanger van het cadeau?

Selecteer de gewenste producten in de webshop. Ga dan naar jouw winkelwagen om vervolgens in het opmerkingenveld "Speciale instructies voor bestelling" aan te geven dat de bestelling een cadeau is, dat direct naar de ontvanger moet worden gestuurd. Tijdens het voltooien van je bestelling vul je bij de stap "verzending" het bezorgadres van de ontvanger in. Om dan vervolgens bij de stap "Betaling - factuuradres" - "Een ander factuuradres gebruiken" te selecteren en daar jouw eigen adres in te voeren als je deze stappen hebt doorlopen zullen wij de bestelling direct bij de gelukkige laten bezorgen. 

Let erop dat je bij gegevens jouw e-mailadres invult zodat jij wel de track & trace ontvangt. 

Kan ik ook zelf een giftbox samenstellen?
Wij zijn hier achter de schermen nog druk mee bezig om dit voor jou mogelijk te maken. Tot die tijd kan je alle gewenste losse artikelen toevoegen in jouw winkelwagen en dan maken wij er een mooie giftbox van. 

Wat zijn de verzendkosten?
€4,95 voor bestellingen onder de € 50,-
Gratis voor bestellingen vanaf € 50,-

Bezorgen jullie ook in het buitenland?
Wij verzenden momenteel niet naar het buitenland. Mocht je een pakket willen versturen naar een andere bestemming dan Nederland, neem dan contact met ons op via info@giftalicious.nl

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Wij streven ernaar je pakket zo snel mogelijk te verzenden. Bestellingen op werkdagen vóór 15:00 zullen we doorgaans dezelfde dag verzenden. Je ontvangt altijd een track & trace van de verzending en levering is o.a. afhankelijk van drukte bij de bezorgdiensten. 

Kan ik mijn bestelling retour sturen? 
Het is mogelijk om tot 14 dagen na ontvangst je bestelling zonder opgave van reden te annuleren. Na het annuleren van je bestelling heb je 14 dagen om de producten retour te sturen. De retourkosten zijn voor eigen rekening en alleen volledige giftboxen kunnen worden teruggestuurd. Het geldbedrag wordt binnen 2 weken na ontvangst teruggestort. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is. Lees meer

Mijn vraag staat hier niet tussen, hoe kan ik contact met jullie opnemen? 
Mocht jouw vraag hier niet tussen staan neem dan contact met ons op. Klik hier