Retourneren

Retourneren

Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt als klant het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jouw huis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van jouw vervoerder.

Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijs mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Gift A Licious geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht dien je een e-mail te sturen naar info@giftalicious.nl. Vermeld in je email het ordernummer, om welke box/artikel het gaat en de reden van retour (reden is niet verplicht). 

Belangrijke voorwaarden: 

  • Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Het te ontvangen bedrag zal door ons teruggestort worden via dezelfde methode die gebruikt is tijdens het plaatsen van de bestelling. Dit duurt vanaf het moment van overmaken maximaal 5 werkdagen. Als je betaald hebt met een creditcard, kan het zijn dat het wat langer duurt. 
  • De giftbox of het los bestelde artikel zal indien redelijkerwijs mogelijk in de originele staat en verpakking teruggestuurd worden.  
  • Alleen complete giftboxen kunnen worden geretourneerd, geen losse producten uit een gifbox. 
  • Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is. 
  • Zonder track en trace code wordt er geen onderzoek gestart naar vermiste retouren. Houd er dus rekening mee dat bewijs van verzending met track & trace code een vereiste is om in aanmerking te komen voor terugbetaling 
  • Houd er rekening mee dat de kosten voor retour voor eigen rekening zijn. 

Ruilen 

Omruilen is mogelijk door het artikel of de giftbox te retourneren en daarnaast een nieuwe bestelling te plaatsen. Zowel de retourkosten als de kosten voor de nieuwe verzending komen voor eigen rekening.  

Wat als de inhoud van jouw bestelling beschadigd is? 

Alle producten worden met veel zorg ingepakt om te voorkomen dat er iets beschadigd raakt tijdens het versturen. Indien een van je artikelen toch beschadigd is ontvangen, neem dan direct contact met ons op met foto's van het beschadigde product. Wij zullen dan zorgen voor een passende oplossing.  

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven! 

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.